Wednesday, April 21, 2010

::La Vida Butik Spa di UiTM Shah Alam::

::Hye guys..alhamdulillah La Vida Butik Spa telah mendapat maklum balas dari anda semua mengenai perkhidmatan La Vida Butik Spa..Ok kali ni La Vida Butik Spa akn memperlihatkan keadaan kedai untuk keselesaan anda semua ketika mendapat perkhidmatan dari La Vida Butik Spa...::


::tempat refleksologi..utk anda sementara menan giliran::



::mari2 massage kaki::



::cahaya lilin mendamaikan::


::tenang jer suasana dengan alunan muzik yang mendamaikan::


::mesti kamu semua akn teruja::



::tempat massage badan yg sangat menenangkan::



::bathtub yg sgt selesa::





7 comments:

  1. haha tak sabar nak pegi... :)

    ReplyDelete
  2. huhuhu aku dah rasa lulur kat sini.. mmg terbaeekk!! tertidur2 aku dibuatnyer... Zzzzz :)

    ReplyDelete
  3. ::thnkz semua..sila2 lah dtg lg..:)::

    ReplyDelete
  4. menarik sgt tapi jauh la pulak nak pegi...huhu

    ReplyDelete
  5. ::ann-kalau mau sila call no yang tertera..

    Qasehairis-kalau mau cuba apa salahnya yang jauh kan..:)::

    ReplyDelete